WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

IDOL 2009 - MICHAEL JACKSON TEMA


Vad kan jag säga? Att sjunga Michael Jackson låtar är verkligen en utmaning, men jag tycker alla idolerna lyckades bra! Det var så fantastiskt då Rabih sjöng You Are Not Alone! "Michael var här" sa Laila Bagge efter han hade sjungt. Och Erik som sjöng Thriller var också helt sjukt bra! Så mina favoriter ikväll var helt klart Rabih och Erik! Ringde och röstade på båda två också. Men jag tycker också Erika, Mariette och Reza var väldigt duktiga också!

Vem är eran favorit? (Klicka på låtarna för att lyssna på idolerna).

Calle Kristiansson - Bad

Camilla Håkansson - Human Nature

Reza Ningtyas - The Way You Make Me Feel

Mariette Hansson - I Want You Back

Eddie Razaz - They Don't Care About Us

Tove Östman - Will You Be There

Nicklas Hocker - Black Or White

Rabih Jaber - You Are Not Alone

Erika Selin - Beat It

Erik Grönwall - Thriller

Det var bäst då alla idolerna sjöng We Are The World tillsammans i slutet av programmet! Man kunde inte låta bli att börja gråta och sjunga med! Det var så fint. :)

Alicia | Datum: 2009-10-17 Tid: 09:50:42

ERIK han är bääääääääst :D

Zomia | Datum: 2009-10-17 Tid: 11:49:23

Jag tyckte alla va bra förutom Mariette . blev rädd när jag såg henne !!!

julia | Datum: 2009-10-17 Tid: 11:51:42

reza,mariette och rahbi var ju helt klart bäst sångmässigt! nog tyckte jag att det var lite drag i erika den här gången också. men eddie och camilla var fiasko! jag trodde tove skulle göra bättre ifrån sig, det vart nästan så att hon förstörde michaels finaste låt! men kvällen var kul:-)

M A R I N A ♥ | Datum: 2009-10-17 Tid: 12:49:56

Erik är min favorit! ♥<33333

Fast alla andra var ju också ganska duktiga.

CLIP | Datum: 2009-10-17 Tid: 12:51:57

måste säga edddie, rabih och erik!

Anna | Datum: 2009-10-18 Tid: 01:35:57

Jag tyckte att Reza,Rabih och Erik var bäst :)

Jimmy | Datum: 2009-10-18 Tid: 14:44:25

Jag grät när jag hörde Rabih sjunga "You Are Not Alone"



7 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-10-16 | Klockan: 22:52:24 | Kategori: Hyllningar till MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: