WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"JAG VILL VILA BREDVID MICHAEL"


Elizabeth Taylor, 77, var nära vän med Michael Jackson och hans plötsliga död i somras tog henne hårt. Nu gör hon allt för att hennes sista viloplats blir bredvid Jackson, skriver National Enquirer Magazine.
Enligt samma källa upplevde skådespelerskan en "inre frid som hon aldrig tidigare känt" när hon närvarade på den gudstjänst som hölls för Michael Jackson på The Great Mausoleum. Taylor kom aldrig till den publika begravningsceremonin eftersom hon var förkrossad av sorg, fortsätter tidningen.
– Jag älskade Michael av hela mitt hjärta och jag kan inte föreställa mig ett liv utan honom. Vi hade så mycket gemensamt och så roligt tillsammans. Han kommer leva vidare i mitt hjärta förevigt, men det känns inte tillräckligt. Mitt liv känns tomt, jag tror inte någon kan förstå hur mycket vi älskade varandra, sa hon i ett offentligt uttalande dagarna efter bäste vännens bortgång.
Taylor sitter idag i rullstol på grund av sin svåra skolios och önskar inget hellre än att få vila bredvid sin käraste vän när den dagen kommer.

Källa: Nwt.

kamilla | Datum: 2009-09-27 Tid: 17:42:56

roligt att du blev glad :D

hur är det annars då? :)

Anonym | Datum: 2009-09-27 Tid: 18:57:49

Sv: Ja verkligen.



<3 Jackson

ABSSOLUTARNELAA | Datum: 2009-09-27 Tid: 19:49:17

tack detsamma ;dd

kakan | Datum: 2009-10-01 Tid: 16:52:02

naaaw , hoppas hon får bli de!



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-09-27 | Klockan: 17:09:30 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: