WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MADONNAS TAL PÅ VMA 2009





MTV Video Music Awards som var inatt inleddes av Madonna. Hon höll ett tal om Michael Jackson. Och det kan du se ovan. Jag såg galan inatt och jag kunde inte låta bli att gråta under Madonnas tal och Janets tribute till Popkungen. Någon mer som kollade? Och vad tycker ni om Madonnas tal?

Anna | Datum: 2009-09-14 Tid: 18:54:23

Fy fan vad bra!

MS | › Michael Jackson ♥ | Datum: 2009-09-15 Tid: 18:17:57

RE: tack detsamma!



visst, jag har inte hört talet.. men hon vände ryggen till han när allt "bad" cirkulerade om honom och nu står hon där och säger allt hon nu säger, nej.. jag gillar't inte!

maruu | Datum: 2009-09-15 Tid: 23:18:18

Dt var bra och jag grät haha ,,, jag är iofs en känslosam person haha! Men dt var lite jobbigt med att allt skulle sluta med " so did I " hon e ganska egoitisk men det var bra att hon sa dt för hon e ändå en stor profil :) peace <3



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-09-14 | Klockan: 18:11:06 | Kategori: Hyllningar till MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: