WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

KONSERTFILM


Michael Jacksons konsertfilm "This is it" får biopremiär även i Sverige den 30 oktober. Filmen bygger på inspelat material från Jacksons repetitioner inför comebackkonserterna i London som aldrig blev av. Det mesta av material är inspelat så sent som i juni.
Filmen får världspremiär den 30 oktober och öppnar även i Sverige samma dag, uppger Sony Pictures i Sverige.
Filmen är sammanställd av "High School musical"-regissören Kenny Ortega som skulle ha regisserat de 50 comebackkonserterna med start 13 juli.

Källa: UNT.se

Anonym | Datum: 2009-09-03 Tid: 18:33:36

SV: Gött. vsg

madde | Datum: 2009-09-03 Tid: 18:39:11

Rösta på mig i veckans blogg!

Jag är nummer 7.



http://fridasjoblom.blogg.se/2009/september/utkast-stefanie.html#comment

Anonym | Datum: 2009-09-03 Tid: 19:17:01

http://sarahadil.blogg.se

Maasi | Datum: 2009-09-03 Tid: 19:38:46

du får verkligen med så jävla mycket bra grejer och är såå duktig på att uppdateraa!!! va gulligt av dig att radera inlägget men som sagt den här bloggen är ju till för att hedra michael så det var nog bäst så...

kika gärna in hos mig senare så lovar jag dig att du kommer att älska ett av mina senaste köp ;)



ÄLSKAR DIN BLOGG!



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-09-03 | Klockan: 18:27:45 | Kategori: Böcker/Filmer


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: