WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BRITNEY OCH JUSTIN SÖRJER MICHAEL JACKSON

        

Sångerskan Britney Spears uppträdde med Michael Jackson på hans 30-årsjubileum som artist 2001 (Videon där nere).
Nu såg hon fram emot att se honom uppträda igen på hans comebackturné.
- Jag var så spänd över att få se honom i London. Vi skulle åka på turné i Europa samtidigt och jag skulle flyga dit för att se honom, säger Britney Spears till Us Magazine.
- Han har varit en inspiration genom hela mitt liv och jag är förkrossad över att han är borta, säger hon.

Justin Timberlake, har också uppträtt med Michael Jackson (bland annat videon där nere) och inspirerats av stjärnan.
I videon till "Cry Me a River" hyllade han idolen genom att bära hatt och en handske liknande Jacksons klassiska.
- Jag kommer alltid att vårda minnet av stunderna jag delade med honom på scen, av alla saker jag lärt mig om musik från honom och tiden vi umgicks, skriver Justin Timberlake på sin hemsida.

Källa: Expressen.


               
                                      Michael kommer ut på scenen vid tiden 4:00.


 


maddie | Datum: 2009-09-03 Tid: 11:07:58

Jag älskar det uppträdandet med Britney!

eva | Datum: 2009-09-03 Tid: 12:30:28

Tack tack ;)

Stéphanie | Datum: 2009-09-05 Tid: 15:11:53

Vad fint blogg! :)

RIP Michael! ♥



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-09-03 | Klockan: 10:41:29 | Kategori: Hyllningar till MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: