WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

HADE JACKSON I TELEFONEN



I radioprogrammet "Sommar med P1" berättade Darin nyligen om en av de mest minnesvärda nätterna i hans liv, natten då han fick ett samtal från sin största Idol! När Darin låg och sov i sitt föräldrahem i Råcksta i Stockholm ringde telefonen plötsligt mitt i natten. Det var en vän från USA som busringde och instruktionerna var enkla, "var bara tyst och lyssna".

Darin sa: "Jag förstod ingenting men jag hängde kvar i telefonen. Det var lite otydligt i början. Plötsligt hörde jag någon börja sjunga, jag förstod direkt då att det var Michael Jackson i bakgrunden. Jag hade Michael Jackson i telefonen! Jag hade precis vaknat och var samtidigt chockad så hela grejen kändes overklig. Han sjöng musiken till en låt jag inte hört förut. Jag fick gåshud och jag bara satt och log.

Efter ett tag gick han ut från sångbåset och sa att han var hungrig, han ville ha sushi och frågade om de andra också ville ha något. Sen började de skoja och skratta och jag fick direkt känslan av att han var väldigt ödmjuk. När samtalet var slut var jag så uppe i varv att jag sprang ut från mitt rum och väckte hela familjen. De blev blev också helt chockade och trodde först att jag skämtade".

Vi tror oss ha en aning om vem Darins mystiske vän i USA kan vara! Har ni hört talas om den svenske musikproducenten Redone? Redone har i alla fall tidigare producerat Darin och är numera känd som Lady GaGas producent. För något år sedan spelade Redone in nya låtar med Michael Jackson så vi tror nog att det är mycket möjligt att det var han som stod för den bästa natten i Darins liv!

Källa: Posh24.

Hör Darin i "Sommar i P1" där han talar om hur han fick reda på Michael Jacksons bortgång och så vidare här.

Ellinore | Datum: 2010-08-21 Tid: 18:07:38

Hejsan :) jag vill ge ett tips till dig.

Det har kommit ett ny program som heter dansfeber som börjar på lördag 28 augusti kl 20.00

och såg reklamen att dem kanske kör lite michael jackson steg och sång på lördagen, man vet aldrig om det kommer sånt :) men det kommer mer progam av det, mvh ellinore

Ellinore | Datum: 2010-08-21 Tid: 18:09:58

Hejsan :) jag vill ge ett tips till dig.

Det har kommit ett ny program som heter dansfeber som börjar på lördag 28 augusti kl 20.00 i tv4 :)

och såg reklamen att dem kanske kör lite michael jackson steg och sång på lördagen, man vet aldrig om det kommer sånt :) men det kommer mer progam av det, mvh ellinore



Skrev fel innan där :) tv4 ska det vara

FamilyJackson [fan/Minnes blogg]♥ | Datum: 2010-08-21 Tid: 23:32:55

Sugen på att vinna ett bloggsvar kanske?! Då

ska du klicka in dig på den hära länken:http://familyjackson.blogg.se/2010/august/tavling-vinn-inbjudan.html#comment



Förlåt ifall du inte gillar den hära kommentaren!



It's all for love L.O.V.E!♥

Hej! :) | Datum: 2010-08-22 Tid: 19:49:36

Hej! Din blogg är verkligen underbar, skulle själv önska att min blogg var i stil med din men jag får nöja mig med min ;)

Hur som helst, ville bara säga att din blogg är super, du får gärna besöka min :)

Jag fullkompligt älskar Michael Jackson. Förutom att han var jordens bästa dansare och sångare så hade han ett hjärta av guld. Han var helt enkelt en gåva från Gud. Jag har lite inlägg här och där om honom på min blogg :)



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-08-20 | Klockan: 21:51:58 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: