WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MICHAELS ANDE TOG KONTAKT


Michael Jacksons ande bad exhustrun Lisa Marie Presley om förlåtelse under en seans i förra veckan.
- Han verkade vara ute på uppdrag för att bli förlåten av människor som funnits i hans liv, säger Karen Faye som var popkungens sminkör.

Karen Faye och Lisa Marie Presley, 42, gick tillsammans till ett medium för att få kontakt med Michael Jackson.
- Michael förklarade sina brister och ville att vi skulle förlåta honom. Han verkade orolig, säger Karen Faye enligt The Sun.
Faye berättar att Jackson var mer munter i kontakten med Lisa än med henne.
- Mediumet vände sig till mig och sa ”Du tog så bra hand om mig och jag är ledsen att jag sårade dig så mycket”. Han sa att han skulle lyssnat mer på mig, vilket träffade mig rakt i hjärtat.
Det är inte första gången Lisa Marie Presley får kontakt med de döda. År 2002 ska hon ha tagit kontakt med sin bortgångna far för att få hans godkännande innan hon gifte sig med skådespelaren Nicolas Cage.
Lisa Marie gifte sig med Michael Jackson 1994. Paret skilde sig efter 18 månader.

Källa: Expressen.

A N N A' | Datum: 2010-02-16 Tid: 21:07:58

sv: det har du/ni så rätt i =)

Olivia | Datum: 2010-02-16 Tid: 21:19:09

SNYGG BILD!

SV: ja vad skönt =)

Elena | Datum: 2010-02-16 Tid: 23:48:05

Lite förkyld men annars är det bra.

Frida | Datum: 2010-02-17 Tid: 11:48:48

Sv: Jo tack, allt är bra med mig:) Hur är det själv då ?

BRUNETTBLOGGEN | Datum: 2010-02-17 Tid: 15:10:09

De är kanon! hur är det själv ? :D



5 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-02-16 | Klockan: 20:21:59 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: