WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MIN UNDERBARA DRÖM



Jag har drömt drömmar om Michael. Men den här drömmen jag drömde för några dagar sedan var fantastisk. Drömmen var mycket kort och det hände inte mycket alls. Han stod där. Michael stod bara där. Han visste inte att jag var där, han tittade i alla fall inte på mig. Men han log och var så vacker. Jag måste ha halvsovt för jag kände att jag började le i verkligheten, jag såg honom framför mig och jag log. Han var lycklig. Och jag vet att han är lycklig nu på den platsen där han befinner sig. Jag kan inte hjälpa att känna att drömmen var ett slags meddelande att få veta att han mår bra, att han är lycklig. Kanske inte ett meddelande av honom, kanske av mig själv. Det är den mest underbara drömmen jag någonsin haft. Och jag kommer aldrig glömma den. Har ni någonsin drömt något om Michael? Berätta gärna om den!

PETRA AKA SHORTY | Datum: 2010-01-08 Tid: 01:01:19

Jag drömde om honom häromdagen! Drömde att jag fick träffa honom exklusivt och krama honom, och ta vara på honom för vi visste att han hade kort tid kvar! Knäppt.. =/



RIP MJ!

Joakim | Datum: 2010-01-08 Tid: 01:26:03

Fan vad underbart! Han är kung!

Sabina | Datum: 2010-01-08 Tid: 01:51:05

Har haft många drömmar om honom. Den jag minns allra mest och tydligast var en dröm jag hade natten till dagen då han gick bort;



Jag fick chansen att gå och se Michael på en av hans repetitioner till 'This is it', och jag kom in i en sal som var ganska stor. Där var en massa folk som gick runt och minglade och verkade inte bry sig om att Michael stod på scenen framför dem och repeterade. Jag gick och ställde mig en bit ifrån scenen och jag var som trollbunden. Han skulle precis börja sjunga Speechless då han fick syn på mig. Han kom ner från scenen och gick fram till mig, och han fortsatte sjunga. Nu stod han precis framför mig och han tog ett steg fram och kramade om mig. Han kramade om mig tills låten var slut. Det kändes så verkligt. När jag vaknade kändes det verkligen som att jag hade kramat honom. Jag kände mig alldeles varm. Jag vet inte varför jag drömde detta precis natten till dagen då han gick bort, men jag ser det som ett hejdå från honom. Att allt ändå kommer bli bra, och att han aldrig riktigt kommer att lämna.

Anonym | Datum: 2010-01-08 Tid: 02:20:37

oj har aldrig drömt om honom :P

ewelinah | Datum: 2010-01-08 Tid: 02:27:27

Hej!

jag är med i en tävling på www.fridam.se om att bli veckans blogg.

det skulle betyda jättemycket för mig om du röstade!

jag är nummer sju. :)

Terese | Datum: 2010-01-08 Tid: 02:56:26

Sv: Hoppas du också haft en bra dag, och vilken vacker dröm .. :)

caroline | Datum: 2010-01-08 Tid: 12:30:04

Vilken underbar dröm! :)



nej jag har faktiskt aldrig drömt om michael :(

Fiona | Datum: 2010-01-08 Tid: 15:47:52

fin dröm :)

Cybele | Datum: 2010-01-08 Tid: 17:23:09

Jag har drömt måånga MJdrömmar! Älskar att drömma om honom :)



Som t.ex att jag & en tjej dansade till Beat It på gatan & sen kom en bil & förstörde vår dans!



Och att jag såg en massa skolungdomar som hade glitterhandskar,hattar, MJ - tröjor



Och natten till den 7/7 drömde jag att MJ´s kista åkte runt & alla skulle säga farväl till honom.Men sen plötsligt öppnas kistan & han kliver ut & går in till nån glassbar & kramar & tar kort med sina fans!

Cybele | Datum: 2010-01-08 Tid: 18:08:45

Aa :D



Ibland har man glömt vad man drömt om..sen ba"aa just d drömde om MJ idag Woho" då blir jag glad igen :P



Neli | Datum: 2010-01-09 Tid: 01:15:54

Hihi oh vilken underbar dröm =)



Jag drömde också en gång om honom men de var inget märkvärdigt. Jag drömde om att han gick på samma skola som mig. Han verkade väldigt speciell. Liksom annorlunda, så som han var in real life. Inte som alla andra kändisar =) Utan han var allmänt underbar. De konstiga var att jag visste i drömmen att han var död, men ändå stod han där framför mig? Vi började iaf prata och blev goda vänner =)

Ullis | Datum: 2010-01-09 Tid: 12:03:38

fan vad cool bild!

Samara | Datum: 2010-01-09 Tid: 15:27:15

När han hade varit död några veckor så drömde jag om honom nästan varje natt,drömde att han var död, vaknade och sa till min man " ojoj jag drömde att Michael Jackson var död " och så sa han " men han ÄR död ju ".

Ibland drömde jag att Michael var rädd för att han var död och jag skulle trösta, det var så förvirrat, jag kunde vakna,och sen var det en dröm,och så vaknade jag igen, trodde jag höll på bli knäpp ju.

hanna | Datum: 2010-01-10 Tid: 10:33:18

hej,så just din blogg!jag är ett stort fan till honom!!han finns överallt i mitt rum!jag har drömmt om honom många gånger jag kan bäretta en av dom!



jag gick i skogen på en bred stig med min kompis och jag gick och sjöng en av ans låtar.Plötsligt så ser jag han stå i skogen men en vit kavai och vita byxor under har han en svart shorta så fort jag kollar på honom så försviner han som ett "spöke" sen ser jag honom igen då försvinner han igen.men sen står han mellan min kompis och mig,så han pratar bara med mig!fast så fort jag ställer en fråga så svarade han fast jag kunde alldrig höra vad han sa!jag kommer ihåg att jag frågade: Hur var det du dog?var du sjuk? men då sa han inget och då vanade jag!



jag bärettar den andra ocså



jag var med i en teater med två andra personer och michael var med fast i bakrunde kan man säga.när den var slutså satte jag mig och dom två andra på en tjokmatta.michael skulle dela ut tre kort med någonting i. dom skulle han dela ut till tre personer i hela världen.och han hade bara ett kvar och de kortet skulle någon av oss tre få. han sa:jag har bara ett kvar och den som jag tycker har varit bäst i kväll är och då gick det en liten stund sen sa han Hanna då blev jag supper glad fast Michael var inte så glad det sog ut som om han inte fick vara glad:( men sen så började han skratta sitt söta skratt och jag skratta också sen vacknade jag!det var mina två drömmar



I love you Michael Jackson<3



14 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-01-08 | Klockan: 00:36:01 | Kategori: Jag skriver


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: