WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

JUSTIN BIEBER STOPPAS AV MJJ PRODUCTIONS


Justin Biebers musikvideo till låten ”Baby” är inte längre tillgänglig på YouTube på grund av ett upphovsrätt yrkande från MJJ Productions. Michael Jacksons produktionsbolag påpekar att Justins video ”Baby” är en direkt rip off av Michaels video ”The Way You Make Me Feel”. Enligt källor har MJJ Productions även hotat att stämma Justins ansvariga för plagiatet och YouTube om videon laddas upp igen.

Såhär ser det ut om man söker på Justin Biebers video ”Baby” på YouTube:



Källa: Jacksonthrill.

Cybéle | Datum: 2010-07-23 Tid: 17:50:29

Är du medlem på Facebook? för jag & Louise har en MJgrupp på FB som heter MJ is in our heart and our minds.Joina oss gärna! :) & Bjud in dina vänner med! (=

Cybéle | Datum: 2010-07-23 Tid: 19:29:56

Det konstiga är att jag skrev det på msn igår att Justin Bieber härmar Michael mkt på musikvideon Baby

Anna | Datum: 2010-07-23 Tid: 22:20:08

Synd, MJ är ju hans idol så han gjorde den väl lite som en hyllning till honom..?! :P

Evelina, | Datum: 2010-07-27 Tid: 17:54:24

Haha fan va du ljuger. Det funkar visst.



http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4

Popkungen | Datum: 2010-07-28 Tid: 21:19:29

Svar till Evelina - Säg snälla inte att jag ljuger. Jag levererar bara nyheter. Det kanske bara är några eller någon viss video som det står så på. Jag vet inte.



5 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-07-23 | Klockan: 15:21:47 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: