WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MAJA GÄSTBLOGGAR


Mina ord till er om Michael Jackson.

Det börjde med att jag kom in från att ha varit ute på kvällen. Då jag såg när jag kom in att det stod på TV:n och alla The king of pop är död..
Jag visste inte riktigt helt vem han var, jag visste bara att han var bra på att dansa och sjunga för jag hade bara hört på Thriller då sen jag var 5 år.
Jag stannade iallafall och kollade. Det vart ändå som en stor bomb slog ner i mitt hjärta. Jag visste ju inte så mycket vem han var men det var ändå som nå magiskt med han..
Efter allt det dära på nyheterna den dagen så gick jag direkt och satte mig vid datorn och gick in på Youtube och kollade vem han egenkligen var.
Då insåg jag verkligen att han var king of pop. Jag kunde inte sluta kolla på han. Jag gjorde till och med en hemsida till han..
Mina ögon var besatta av att kolla på han jag kunde inte släppa ögonen från han .. Han var magisk!

Från den dagen lyssnar jag alltid på han tänker på han ..
Förut så "hatade" mina vänner han.. men nu har jag lärt dom att gilla han.♥
Dom på skolan kallar han peddo plastikopererade peddo och sånt. Jag försöker att säga sanningen att han inte är det.
Men dom tror mig inte.. Men bara jag och alla andra inte tror det..
Om jag fick en ända önskning så skulle det vara att få tillbaka han. det var han som gav oss underhållningen..
Nu är det bara ett ända stort tomt hål inom mig..
Det går inte att förklara hur mycke jag älskar han om det hade gått så skulle det vara flera tusen ord. !!♥♥♥♥♥

It's all for Love L.O.V.E - Michael

LOVE YOU MICHAEL!♥



VILL DU GÄSTBLOGGA?


Anonym | Datum: 2010-07-26 Tid: 11:05:20

Jättefin text!!!!!! :D <3 MJ in our hearts!



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-07-23 | Klockan: 15:12:05 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: