WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BREEZY

 

Jag fick en önskan av Julia - "Jag skulle vilja att du la in mer av Michaels outsläppta låtar, och mer "ovanliga låtar" om du förstår vad jag menar". Och det kan jag självklart göra! Det är svårt att veta vad "ovanliga låtar" av Mike är för alla er, men jag ska göra mitt bästa. Kram!

Här kommer en sång som heter "Breezy" som jag bland annat har fastnat sådär lite extra för från Jackson 5's skiva Moving Violation! Wonderful song. Lyssna och njut!

Alicia | Datum: 2010-06-17 Tid: 13:18:18

skön låt :b



sv. okej :D jag gör inte så mycket ..

Julia | Datum: 2010-06-17 Tid: 13:37:09

Åh, låten är så fantastiskt bra.



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-06-16 | Klockan: 23:50:48 | Kategori: Musik


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: