WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

LEON GÄSTBLOGGAR


Jag skulla villja dela min historia med er om hur jag upptäckte M.J.

Det var den 26:e Juni och jag gick till affären för att köpa muffins, vid kassan när jag skulle gå ut såg jag dagens tidning av Aftonbladet. Jag blev väldigt, väldigt chockad när jag läste: MICHAEL JACKSON DÖD I NATT, uppgifter i natt, superstjärnan fick hjärtstillestånd. Då var jag inte ett så stort M.J. fan än. Jag hade lyssnat lite på honom sen 2008. Men jag blev självklart ledsen, även fast jag inte visste så mycket om honom. Den närmsta tiden köpte jag tidningar nästan varje gång det stod något om Michael. I början av Juli köpte jag mitt första Michael Jackson album, BAD. Sedan dess har jag bara fortsatt att köpa M.J. saker.
R.I.P.

M.J. you will always be in my heart.
FÖRSTA LÅTEN JAG HÖRDE MED MICHAEL VAR WE ARE THE WORLD.


VILL DU GÄSTBLOGGA?



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-06-17 | Klockan: 00:02:06 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: