WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SVAR OM MIN SAMLING


Jag har fått in frågor vars jag har köpt vissa saker från min Michael Jackson-samling som jag tänkte skriva här ifall någon av er skulle vilja ha någon viss sak. Så -

De två halsbanden har jag köpt via internet på en sida som heter Colorez.se. Dock är jag inte säker på om dem har kvar halsbanden eftersom jag inte hittade dem nu när jag gick in för att kolla..

Boxen med innehåll av 32 diskar har jag köpt ny på Blocket. Det var en person som köpte in flera av dessa boxar utanför Sverige och sedan sålde de splitternya här i Sverige.

Tidigare har jag även fått en fråga var jag har köpt mina MJ-stickers. Och det kan jag tyvärr inte svara på eftersom det är min syster som har köpt dem som julklapp till mig. Men om min syster läser detta kanske hon kan svara här i kommentarsfältet var hon har köpt dem? Hihi!

Väskan (sportsbag) har jag köpt på CDON.se. Och där finns det faktiskt många olika väskor med Michael Jackson att välja på! Om ni klickar här så kan ni titta på de många olika sakerna de har!

Även den engelska versionen av hans självbiografi Moonwalk har jag köpt på CDON. Klicka här för att beställa.

Kram!



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-06-27 | Klockan: 18:23:44 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: