WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MICHAEL JACKSON SIGHTINGS


Anonym tipsade om en hemsida där flera personer har skrivit att de har sett Michael Jackson (efter 25 juni). Jag tänkte först inte publicera och tala om detta för det känns lite som om jag säger att hela Michaels familj och alla hans vänner är lögnare, men sedan fick jag en likadan kommentar igen och då bestämde jag mig för att titta lite närmre och läsa lite av de texter som är skrivna på hemsidan. Och eftersom det säkert finns många, många människor runt jorden som tror starkt att Michael Jackson fortfarande finns här så bestämde jag mig för att publicera det på bloggen... Sidan heter MichaelJacksonsightings och där finns bilder och många texter där människor som säger att de har sett honom.

 

VAD TROR DU?


Anna | Datum: 2010-03-01 Tid: 19:24:55

Vill att MJ ska leva, men det är nog omöjligt, tror jag... :'(

Michael Jackson | Minnesblogg | Datum: 2010-03-01 Tid: 19:52:29

Jag vet faktisk inte vad jag ska tror. :/

Emmy | Datum: 2010-03-01 Tid: 20:18:53

Skulle jättegärna vilja att MJ levde men tror faktiskt att han e död för han skulle ju har gjort sin stora turné precis innan han dog så om han skulle velat ha "dött" så skulle han väl gjort det efter turnén? "/

Emmy | Datum: 2010-03-01 Tid: 20:19:34

Skulle jättegärna vilja att MJ levde men tror faktiskt att han e död för han skulle ju har gjort sin stora turné precis innan han dog så om han skulle velat ha "dött" så skulle han väl gjort det efter turnén? "/

Michael Jackson | Minnesblogg | Datum: 2010-03-01 Tid: 20:27:21

Sv: Lite faktisk. :P Vad tror du?

Tessan | Datum: 2010-03-01 Tid: 20:40:46

Det hade ju vart väldigt fantastiskt om han var i liv. Men jag tror knappast varken hans vänner eller familj skulle ljuga om en sådan sak.

Jennifer | Datum: 2010-03-01 Tid: 20:58:26

SV: Okej ha en mysig kväll!

Blonda Fanskapet | Datum: 2010-03-01 Tid: 21:09:11

Jag kollade den där sidan för någon vecka sedan och den är så feejk. Det var en historia om en som blivit ombedd av Michael att knyta hans skor så att han kunde göra en moonwalk, haha! Det finns lögnare och sedan finns de dåliga lögnare! Om han nu skulle ha ''fejkat'' sin död tror jag inte att man visar sig ute.. speciellt inte om man är MJ :P

ida | Datum: 2010-03-01 Tid: 21:10:30

jag önskar att michael jackson levde:( och jag ville jätte järna träffa honom jag älskar han

louise | Datum: 2010-03-01 Tid: 21:17:16

Jag vet inte om jag tror att de har sett honom, men jag tror absolut att han lever. <3

mjforever | Datum: 2010-03-01 Tid: 21:26:43

Jag vill att MJ ska leva, men jag vet inte..



Angående hemsidan, OM MJ lever tror jag inte att han skulle gå runt allmänt.

alice | Datum: 2010-03-01 Tid: 22:58:17

Jättefin blogg! Tycker det var en jättebra ide att göra en blogg om Micheal, det e han verkligen värd!

Ha en bra kväll!

Memaa [Fotoblogg] | Datum: 2010-03-01 Tid: 23:43:23

Innan trode jag verkligen inte det, Men vissa saker låter rätt trovärdigt vad dem skriver. Fast han verkar ju ha varit i alla världens länder och pratat frivilligt med folk, Om man gömmer sig skulle man väl ändå stanna på en plats?. Tycker det är lit läskigt, Tänk om han lever?

Mjalive | Datum: 2010-03-02 Tid: 20:23:38

Jag har också kollat igenom den där sidan, det är svårt att veta vad man ska tro! Som du säkert vet tror ju jag att han lever men angående sidan vet jag inte än, jag tycker det är lite konstigt att ingen fått en bild på honom isåfall :O men spännande är den! :D

c | Datum: 2010-03-03 Tid: 17:06:44

asså tror du på fullaste allvar att han verkligen lever?

för det första.. han ville inte dö, så varför skulle han fejka det?

för det andra.. man skojar inte om en sån sak, jag menar, ofta att hans dotter skulle gråta om han inte var död!?

man vet ju att hans barn älskade han över allt annat.

vad tror du? :)

puss!



15 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-03-01 | Klockan: 19:04:00 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: