WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"MICHAEL JACKSON ON MY LAMP!"


I was lying in bed listening to "Michael Jackson - They Don´t Care About Us" and I was thinking, why have this great artist died? When I look at the ceiling of my room I saw the image of him and I stayed in chock. If you look closely you can see that it looks like there is black cloud around him. It reminds me of the music video - The Earth Song..... Is your decision...to believe me or not!


Tack för tipset, Janet!


sofia | Datum: 2010-10-08 Tid: 13:32:37

michael jackson <3<3<3

glgglgl | Datum: 2010-10-08 Tid: 19:27:36

Det där är rätt lätt att fejka

E M M A | Datum: 2010-10-09 Tid: 16:52:13

sv: bra, själv? :)

Josefin | Datum: 2010-10-09 Tid: 20:09:30

Åh, tack tack du!

sofia | Datum: 2010-10-09 Tid: 21:06:10

Detta kommer låta konstigt men detta är sant!

Jag var i england, åkte dit veckan innan han dog och var även där när han dog.. men innan han hade dött så började jag få upp ögonen för Michael , åkte till arenan där han skulle uppträda och kollade och sånt. Dock hade jag ingen biljett .. Jag börja tycka om honom mer och mer. Sen en dag när jag kommer hem och vaknar när jag är i England så säger min syster, Michael är död .. Han dör precis när jag börjar få upp ögonen och verkligen tycka om honom! Det är så konstigt .. Började lyssna på honom mer och mer, såg filmen this is it, och jag blev helt såld. Och jag är säker på att jag hade älskat honom nu idag även om han hade left, vilket jag önskar.. gråtit så mycket för honom, senast var i förrgår .. Han är hela mitt liv. Och jag hoppas verkligen han lever, fast även om han inte skulle göra det så lever han föralltid kvar i våra hjärtan!

sofia | Datum: 2010-10-10 Tid: 10:43:03

Nya saker om Michael Jackson på min blogg nu! Kika gärna :)

Anna | Datum: 2010-10-10 Tid: 13:14:39

Är så glad över att du fortfarande skriver på bloggen! :D



7 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-10-08 | Klockan: 13:22:06 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: