WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

JANNE LÅNGBEN: THE MOVIE





Det här är en film jag köpte till min lillebror i julklapp 2009. Och när jag själv såg den tyckte jag att den var superbra. For real. Och varför skriver jag om den här på Popkungen, undrar ni kanske? Jo, för jag tror de tänkte väldigt mycket på Michael Jackson när de skapade sångaren PowerLine, som i filmen de beskriver som "tidernas största stjärna".

Och dessutom är Michael med i filmen. I alla fall hans hand och vita handske. Och dessutom är moonwalken med. Janne Långben: The movie från 1995 rekommenderar jag!


(By the way, låtarna "Stand Out" och "121" från filmen med Tevin Campbell är riktigt bra).


Gesala | Datum: 2010-09-30 Tid: 01:11:14

Shit läskigt att jag tänkt samma sak.. han påminde mj like hell, såg första gången på disney channel hehe ^^

ragna | Datum: 2010-10-05 Tid: 18:22:27

bra blogg ! mj is the best !

http://raagnajonasdotter.blogg.se/



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-09-29 | Klockan: 12:43:50 | Kategori: Tipsar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: