WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

VIKTOR KARLSSONS TRIBUTE TILL POPKUNGEN

 

Avsändaren Viktor Karlsson från Mariehamn har laddat upp sin Michael Jackson-dans och är med i vår danstävling i samarbete med Kavli. Kolla in hans sköna tribute till låten Dangerous här.

Källa: TV4.


Amanda | Datum: 2010-09-25 Tid: 22:40:42

Va cool han är! :D Den där koreografin har jag nog tittat på hundratusen gånger typ ;-)<3 Jag har tränat på den, men jag kan den inte sådär bra :) Jag måste bara säga det igen: va cool han är!!! :D

viktor | Datum: 2011-01-15 Tid: 11:45:01

YAY Tack för att jag är med på denna sida, glöm inte att följa mig på youtube ;D



www.youtube.com/magicdrummerdancer



/Viktor Karlsson - Michael Jackson Impersonator



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-09-23 | Klockan: 16:18:36 | Kategori: Hyllningar till MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: