WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BRITNEY ÄR ETT FAN AV MICHAEL



Britney Spears kräver: bandet ska lyssna på Michael Jacksons sånger jämt och ständigt.

Britney har önskemålet att Jacksons albums måste spelas under repititionerna i hennes omklädningsrum. Hon är välutrustad med hans turné-DVD:er och hon har frågat hans dansteam efter Michaels rutiner.

Källa: Jacksonthrill.

P.S! Jag kan även berätta för er att när jag var och såg Britney Spears i Stockholm 2009 (13 juli) på hennes Circus Tour så spelade hon mycket av Michael Jacksons musik i högtalarna i Globen innan konserten, och under hennes konsert så började hon plötsligt spela "Wanna be startin' somethin'" och dansade till den i några sekunder, och så fort den började spelas så jublade hela publiken när de hörde hans musik. Och en av "förbanden", eller DJ:n, spelade "Black or white". Jag är säker på att det var helt och hållet hon som hade bestämt allt detta!

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup! | Datum: 2011-04-28 Tid: 20:14:45

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-04-27 | Klockan: 21:09:06 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: