WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"FOUND NOT GUILTY"!


Jag kan inte ens föreställa mig hur mycket dessa anklagelser sårade Michael, och det tror jag ingen kan, förutom honom själv. Titta bara på hans ansikte när han går in i byggnaden, och när de genomsöker hans kläder... Förödande. Hemskt. Hjärtkrossande. Helt och hållet obeskrivligt. Tänk om han inte hade blivit friad? Om han blev tvungen att bli fängslad? Tänk hur hela världen hade reagerat! Herregud, nej, jag vill inte ens tänka hur han skulle känna sig... Och det spelar egentligen ingen roll nu. Varför vill jag ens visa den här videon här på bloggen? Jag vet inte, jag bara vill få de som "inte gillar" (de som inte har någon anledning alls att göra det) honom ska försöka förstå... Innan ni dömer, försök att älska och förstå! Ta reda på fakta innan ni öppnar munnen och säger era åsikter, läs inte skvallertidningar, hör på det han säger istället. Ja, jag har fått kommentarer om ett och annat, men jag är på gång att försöka få de att förstå!