WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

RADER FRÅN MIN DAGBOK


Jag förde dagbok förut och det finns faktiskt några rader om Michael Jackson i en av dagböckerna då jag precis hade blivit ett fan! Haha, i alla fall tänkte jag visa de raderna för er, tyckte det vore en fin hyllning att visa. Och nu vet jag också vad jag gjorde den 25 juni för tre år sedan!



21 juni 2008

JAG ÄLSKAR MICHAEL JACKSON!

Han är min idol. Seriöst, han är så bra!

Jag sökte upp hans adress på Google. Jag ska skicka han ett brev, jag vet inte vad jag ska skriva men jag kommer väl på något.

Michaels adress:

Michael Jackson
Dewey & Leboeuf
125 West 55th Street
New York, NY 10019-5389 USA

Nu måste jag sova. Klockan är kvart i ett.

I LOVE U MJ! ♥



23 juni 2008

Jag har skickat mitt brev till Michael Jackson!

Hoppas det är han som läser det. För det är säkert en fanklubb som jag har skickat till. Min syster säger att det är en på miljonen att han läser mitt brev, men hoppas gör jag! Det var ett långt brev. Jag ska skriva i dagboken exakt som jag skrev. För jag vill ha det som minne. ...



25 juni 2008

Idag har jag varit hos Anna [min vän]. Ingen var hemma hos henne och det var tur! Hahaha! Jag har lärt Anna att gilla Michael Jackson nu! Och då lyssnade vi på låtar av Michael. Och vi sjöng och dansade som galningar till låtarna, haha! Och om Annas föräldrar eller bröder hade sett det så... :)

Mina två favoritlåtar är: "Man in the mirror" och "They don't care about us".



29 juni 2008

Nu ska jag lyssna på Michael Jackson innan jag ska sova.

Good night, diary! ♥



30 juni 2008

Jag hatar verkligen när min bror säger att Michael Jackson är bög! Han är inte bög! För mig är Michael en stor legend! Han är så grym på det han gör! Och det vill jag visa, men alla säger bara att han är ful och att han är bög. Jag älskar Michael och kommer alltid göra! ♥



14 juli 2008

Jag har köpt en skrivbok. Anna ska skriva ut fyra bilder på Michael Jackson och de bilderna ska jag klistra på och i boken. För det ska bara innehålla Michael Jackson-prylar i den: :) Jag ska skriva ner låtar jag gillar och så ska jag skriva faktan jag har skrivit om honom.

I den "berättelsen" har jag skrivit att alla rykten om honom inte är sanna och lite om hans uppväxt. Jag brukar skicka mejl till andra personer som är inloggade [på en hemsida som jag hade då] och säga att dem ska läsa det, och jag har gjort att många har ändrat sina elaka tankar om honom! :)



7 mars 2009

Min önskan har blivit uppfylld! Jag ska få se Michael Jackson uppträda live! Min syster kom förbi i förrgår och sa så här: "Jag har en födelsedagspresent till dig. Michael Jackson ska ha sina sista konserter i London i sommar." Och vi ska dit! Jag ska få se min största idol uppträda live! Jag kan inte riktigt förstå det!

I brevet jag skickade till han skrev jag "My dream is to see you" och nu går det i uppfyllelse!

Nadin | Datum: 2011-06-25 Tid: 19:19:41

M.J! :)

Cajsa Tapper - fotoblogg | Datum: 2011-06-25 Tid: 19:33:02

Åh, mars 2009... Synd att du inte fick se han live :(

Jag tyckte också att Michael var bra, men fick upp ögonen mer för honom efter att han dog. Kram!

Lovisa | Datum: 2011-06-25 Tid: 19:33:54

SV :det är hemskt men ojj vad fort 2 år gått!

R.I.P Michael Jackson! En vi alltid kommer att minnas!

EBBA | Datum: 2011-06-25 Tid: 19:40:14

Shit, är det verkligen så längesen?! :O

Galet vad tiden går fort.

Han var verkligen bra!

kram<3

Vicci | Datum: 2011-06-25 Tid: 19:42:49

Åh, Michael Jackson <3 han är min favorit artist! Finns ingen som jag beundrar mer än honom. Kärlek till dig för denna hyllning <3

C ♥ | Datum: 2011-06-25 Tid: 19:43:25

- Han var bara bäst!

L I S A ♥ | Datum: 2011-06-25 Tid: 20:01:52

- Ah, jag vet :( Men han var bäst! :D

Julia | Datum: 2011-06-26 Tid: 15:31:02

Fin blogg , gillar designen ♥



fan of Jackson | Datum: 2013-08-13 Tid: 11:29:02

Nej! Läste igenom detta nu o tycker så synd om dig! Tänk att få en dröm uppfylld o sen när det ska ske så händer det
inte o det kommer aldrig kunna hända :'(

Feel sorry för u <3



9 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-06-25 | Klockan: 18:54:49 | Kategori: Jag skriver


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: