WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

I'M OFF TO LONDON, YOU SEE


Hej alla fina vänner! Det kommer bli ett pyttelitet uppehåll här på bloggen tills på lördag, eftersom jag idag far på klassresa till London. Vilket kommer bli så roligt, och jag kan knappt vänta på att få stå bredvid Michael Jacksons vaxfigur på Madame Tussaud's, haha! Det kommer säkerligen upp egna bilder på den när jag kommer hem igen, kan jag lova. Ha det bra och som Michael skulle ha sagt; God bless you.

Memaa [FOTOBLOGG] | Datum: 2011-05-17 Tid: 15:26:32

Hoppas du får det super bra! var i London förra året, sjukt fint! :)

Anna | Datum: 2011-05-19 Tid: 11:47:07

Hoppas du har det kul i LondoN! :D



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-05-17 | Klockan: 08:32:23 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: