WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

HEJ IGEN!


Hej igen! Jag kom tillbaka från London i lördags och det har varit superkul! Vi besökte allt möjligt där och jag lovade bilder från Michael Jacksons vaxfigur på Madame Tussaud's, ovan kan ni se en av dem.

Och vet ni vad man mer kunde göra som jag inte alls var förberedd på! Bredvid hans vaxfigur fanns det upphängd på väggen hans händer gjorda av typ gips(?) som han hade gjort där i slutet av '80-talet (se bild HÄR!), och jag lade min hand mot den och min vän fotade. Hans händer var väldigt gropiga, och jag trodde faktiskt han skulle ha mycket större händer för alla säger ju alltid att han hade megastora händer, vilket jag inte tyckte egentligen. Det fanns även en autograf där bakom glas! Det fanns även flera bilder där man fick se när han hade besökt Madame Tussaud's i London. Väldigt, väldigt kul var det i alla fall.

Anna | Datum: 2011-05-24 Tid: 16:04:38

Vad roligt att du hade det kul :D

Det där med hans handavtryk i gips måste vara nåt nytt för när jag var där 2007 eller 2008 (kommer inte ihåg) fanns de inte. Eller jag såg dem iaf inte ^^



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-05-23 | Klockan: 20:40:29 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: