WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

WE'VE HAD ENOUGH



"We've had enough" släpptes 2004 med albumet The Ultimate Collection, som såldes i mer än en miljon exemplar.

"We've had enough" är absolut en av mina favoritlåtar någonsin, just på grund av den starka innebörden. När man lyssnar på den kan man liksom känna varje känsla och vilja Michael har. Den är rå och hemsk, och det är just vad det är, det han sjunger om.

Did God say that you could decide? Only God could decide who will live and who will die. There's nothing that can't be done if we raise our voice as one.

Sara | Datum: 2011-05-15 Tid: 21:16:23

Den är så bra!

ILYMJTKOP | Datum: 2011-05-15 Tid: 23:55:58

En obeskrivligt bra låt. den är så stark har en innebörd, ett meddelande. Jag kan inte säga mer, I'm speechless. :)



Bara 1 miljon exemplar av The Ultimate Collection tycker jag dock är sorgligt, har för mig att det är dyrt...



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-05-15 | Klockan: 19:49:33 | Kategori: Musik


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: