WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

NEJ

 
Lady Gaga har köpt FEMTIOFEM saker som Michael har ägt, bland annat en av hans diamanthandskar och den svarta jackan som han hade på Bad Tour! Vad tycker ni om det? Jag gillar det inte. Eller jag gillar inte att hans saker säljs på auktion överhuvudtaget! Seriöst. Om Gaga köpte femtiofem saker, tänk hur mycket det måste ha varit de då auktionerade ut. Varför gör de detta? Inte kan det väl vara Michaels familj som gör detta? Jag kan i alla fall inte tro att Michaels barn skulle vilja det i så fall. 
 
Det sägs ju att de kommer någon gång i framtiden kanske öppna Neverland dit man kan fara och titta och åka karusell osv, jag skulle vilja att de i så fall skapde ett museum eller liknande med hans saker där. Inte att hans saker sprids med vinden. Nä. Detta gillar jag inte alls. :(



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2012-12-07 | Klockan: 22:11:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: