WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

HEJ

 
Hej till typ de trognaste läsare i hela världen! Jag menar, hur kan jag fortfarande ha statistik efter alla dessa månader av tystnad på Popkungen? Jag fattar det verkligen inte, haha. Men det är liksom så att jag vill börja lägga upp inlägg här då och då – börja blogga igen alltså, dock inte lika mycket som förr. Men då måste ni lova mig att det strömmar in kommentarer, för det är så mycket roligare att blogga om ni också visar er.
 
Det är ju så att jag har skaffat Tumblr, och där följer jag en massa sidor som lägger upp gifs av MJ, så ni kan förvänta er många gifs från och med nu, hehe! Det finns så många fina. 
 
Så hur mår ni? ♥

Anonym | Datum: 2012-10-09 Tid: 21:02:55

ååååååååååååååååååååååååååååh vad glad jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

zahraa Jackson | Datum: 2012-10-09 Tid: 21:13:42

Din blogg verkar sjukt bra! Tänker nig börja följa den. <3

Svar: Tack så mycket. <3
Michael Jackson

Eken | Datum: 2012-10-10 Tid: 08:18:12

Välkommen tillbaka, raring.



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2012-10-09 | Klockan: 19:21:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: