WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

THE LIFE OF AN ICON

 
Jag vill tipsa om en otroligt fin dokumentär. Michael Jackson: The life of an icon. Hans vänner, personer som har jobbat med honom, familjemedlemmar talar om allt möjligt rörande Michaels liv. Filmen är gjord av Michaels nära vän David Gest. Den bjuder på första möten med MJ, historier, hans låtar och uppträdanden och så mycket mer.
 
Jag skrattade många gånger, och jag grät en del gånger. Ni kan se den på internet (gratis och lagligt) med svensk text om ni klickar här! Om ni inte har sett den, se den, people!
 
Berätta gärna sen vad ni tyckte om den. :)

Anna T - Nörd & Filmskapare | Datum: 2012-10-22 Tid: 15:59:17

sv: Ja det är verkligen en tuff bransch! Flyttade 80 mil bort för att gå filmskola! Tipsa din syster om att ställa upp i massa kortfilmer, kanske hon redan gör men det är så de flesta skådespelare börjar :D är man duktig så går det oftast! Det är lättare att bli skådespelare än regissör, om man är duktig iaf

Frida | Datum: 2012-10-22 Tid: 16:43:00

Tack så mycket! :)
Min första skiva var faktikt Michael Jackson. :)

Annika | Datum: 2012-10-22 Tid: 18:16:13

Du kan läsa om det här:
http://bringblingtoeverything.com/2010/03/01/101-nummer-3-michael-jackson-live/

Emma | Datum: 2012-10-22 Tid: 18:19:17

sv: tack så mycket du!



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2012-10-22 | Klockan: 14:42:00 | Kategori: Tipsar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: