WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MICHAEL OCH VINCENT PATERSON

 
Ni som inte såg dokumentären om Vincent Paterson kan jag berätta lite om vad som sades. Vincent är idag en av de kändaste koreograferna, och det första stora jobbet han hade var assistent till koreografen till musikvideon av "Beat it". Michael lade sin tillit till honom då han frågade Vincent om han ville jobba tillsammans med honom på koreografin till "Smooth Criminal" (vilket jag tycker är så coolt av Michael, eftersom han hade kunnat välja vilken känd koreograf som helst men han bestämmer sig för att tro på en "icke-upptäckt" koreograf). Vincent sa själv att han aldrig hade haft den positionen som han har idag om det inte vore för Michael, eftersom Michael satte honom på kartan. 
 
Ni kan läsa lite om vad Vincent tyckte att jobba med Michael här.
 
(Ignorera att media kallar MJ för Jacko i första videon. *suck*)

F | Datum: 2013-04-24 Tid: 15:12:14

Hej! Jag är precis som dig ett STORT FAN AV MJ! Jag älskar allt som har med han att göra. Jag har tittat in här senaste dagarna. Jag ville bara säga TACK för allt du skriver och lägger upp här på bloggen.
Hans musik kommer alltid finnas bland oss!

"Music has been my outlet, my gift to all of the lovers in this world. Through it - my music, I know I will LIVE FOREVER - Micheal Jackson"

Tack ännu en gång för en toppen blogg om vår kung! <3



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-04-24 | Klockan: 11:03:00 | Kategori: Videor


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: