WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

EN ÖVERDRIVET SNÄLL SJÄL SÖKES

 
Hej! Skulle någon av er vilja göra en header till bloggen? Det behöver inte vara någon speciell, bara det är en annan än den jag har nu. Skulle vara jättetacksam! Hehehehe. :) Om någon känner sig sugen så klicka här och spara bilden eller nått så ni vet hur stor headern måste vara (den måste vara i exakt den storleken annars passar den inte).

tessan | Datum: 2013-04-30 Tid: 00:20:43

Jag skulle kunna hjälpa dig! :)

tessan | Datum: 2013-04-30 Tid: 17:28:51

Sv: Aww vad gulligt av dig, glad jag blir. Jag hjälper dig jätte gärna, men vad vill du ha för bilder på MJ i den och ska det stå nån text? Jag gör den i photoshop :) Kram!!

Emma Molin | Datum: 2013-04-30 Tid: 22:05:52

Jag har gjort en header, ifall du skulle gilla den, får du gärna använda den ifall det passar. :) Kram, och tack för att du har denna fantastiska blogg!



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-04-29 | Klockan: 22:05:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: