WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BIEBER HADE INTE RÄTT TILL LÅTEN

 
@MJonlineTeam skrev detta på Twitter för cirka 2 timmar sedan:
 
"For those who have been asking about the recently posted recording of “Slave 2 The Rhythm” by Michael and Justin Bieber, this recording was not authorized. We can assure you that the Estate is quite upset about the leak and is doing everything in its power to get the song removed from as many sites and YouTube channels as possible"
 
Så det verkar som om Justin Bieber inte alls fick göra någon inspelning av "Slave to the rhythm". Det betyder att den aldrig kommer släppas officiellt. Jaaaa! Jag är så glad just nu, haha.
 
Jag tycker helt enkelt att det vore fel att ta en annan artists osläppta låt och göra sin grej med den utan ägarens tillåtelse. Dessutom vet vi alla att MJ var en perfektionist och aldrig skulle släppa en låt som han själv inte slitit med i timtal tills han själv blev nöjd. En person hade skrivit en jättebra jämförelse att om vi hittade en ofärdig målning av Leonardo Da Vinci – skulle vi då färdigställa den åt honom? NEJ. För ingen annan än artisten själv kan göra den rättvis. Jag tyckte det var så bra sagt.
 
Michaels "Slave to the rhythm" är så mycket mer originell och unik.
 
(Dessutom har Michael en gång sagt "I don't like remixes. I don't like it when they come in and change my song.")

Jonna | Datum: 2013-08-20 Tid: 10:01:20

Vad tur! :D nu kan jag dö i frid ;D



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-08-19 | Klockan: 23:55:00 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: