WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

DAGENS BILD


Anonym | Datum: 2013-08-18 Tid: 20:13:43

Haha, asså jag skulle precis lyssna på någon random musik som omväxling så jag sökte på " Good Life" på youtube.
Hör sen tydligt att bakgrundsmusiken i låten är ljud från MJ's "PYT". Sammanträffande? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fnvmYKCMpqI

Johannah | Datum: 2013-08-19 Tid: 11:00:35

Hej, vill börja med att säga att jag älskar din blogg så mycket! Bästa fanbloggen!
Jag undrar var man kan hitta såna där silikonarmband, där det står "I love Michael Jackson"? Jag vill verkligen ha ett sådant, gärna om det finns att köpa på svenska sidor :)

Svar: Tyvärr vet jag inte var man kan köpa sådana. :/
Popkungen



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-08-18 | Klockan: 20:02:09 | Kategori: Dagens bild


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: