WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

VET FOLK RUNT DIG ATT DU GILLAR MJ?

 
Anonym: Vet folk runt dig att du gillar MJ?
 
O ja, haha. :) Jag är egentligen inte så öppen om att jag gillar honom; jag är inte den som bär MJ-tröjor och har ett MJ-Iphone-skal och så där. Men min familj och mina kompisar vet väl om det, och många bekanta vet nog att jag är tjejen som gillar MJ och som skulle ha sett honom live. Ingen av mina kompisar är intresserade i Michael, de är galna efter Justin Bieber och One Direction, så jag har ingen förutom min syster som är snäll och lyssnar när jag måste få ur mig nånting om honom, haha, och det älskar jag henne för.

fan of jackson | Datum: 2013-08-12 Tid: 15:56:32

så är det för mig med! alla mina vänner lyssnar på populära pojkband eller andra flickidoler :/ jag känner typ ingen som gillar honom :c

Tora | Datum: 2013-08-12 Tid: 23:09:11

Tror det krävs en speciell typ av person för att gilla honom, man måste vara lite cool och ha känsla för musik och vilka människor som förtjänar att bli idoliserade. 8)

Anonym | Datum: 2013-08-13 Tid: 01:58:03

Jag känner mååååånga som gillar han, men hans fans är inte sånna som JB's som är över hypade :)

Anonym | Datum: 2013-08-13 Tid: 02:23:58

Asså i USA älskar alla MJ verkligen alla, här i Sverige är alla så jävla mainstream med JB elr 1D .. Men många som jag känner älskar Michael :) så skriv inte "känner ingen" för det finns säkert ngn som bara inte kanske säger det

Anonym | Datum: 2013-08-13 Tid: 15:16:13

http://www.kissies.se/podcast-avsnitt-1#comment-234775 alla försvarar MJ här, finns många som älskar han i Sverige :)

Syster | Datum: 2013-08-14 Tid: 14:47:32

<3



6 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-08-12 | Klockan: 14:59:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: