WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BAD TOUR I GÖTEBORG

 
Här är en video då MJ var i Göteborg på BAD Tour!!! Alltså varför föddes jag i fel tid!? Om Bad Tour hade varit i nutid så hade jag lätt campat fem dagar innan konserten för att få stå längst fram. Jag skulle troligen ha farit till Norge och Finland och sett konserterna där också. Haha.. Så fort jag skulle ha fått reda på att MJ skulle göra en världsturné skulle jag börja spara pengar.
 
Kolla förresten 2:40 då vakterna tar en kille ur publiken. Han kanske hade skadat sig eller nått, men jag tror att han hade svimmat.. Hur många artister kan få killar att gråta och svimma? Only MJ. Och typ Beatles.

My | Datum: 2013-02-08 Tid: 10:32:28

sv; tack! :)

Meia Lindholm | Datum: 2013-02-08 Tid: 21:39:55

SV: tack, något som kul som händer i helgen?;)

Cajsa Lindahl | Datum: 2013-02-09 Tid: 13:18:51

inte se vad? :O



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-02-07 | Klockan: 22:44:00 | Kategori: Videor


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: