WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

VILL SE IGEN

 
Åh, jag vill se Cirque du Soleil's show igen. Det var så mäktigt att man inte kan finna ord att beskriva det. Det var så mycket mer än en hyllning till artisten Michael Jackson – de hade gjort en berättelse om Michaels liv och det var så många gånger så känslosamt att jag satt och riktigt grinade. De hade verkligen fångat alla känslor, från glädje, hopp till sorg och ilska.
 
Jag hoppas att showen kommer ut på DVD, så ni som inte sett den får uppleva den. Ni kan i alla fall lyssna på de underbara remixarna som de använde sig av här.
 
PS. En riktigt häftig grej var att flera musiker i Michaels band var med i detta. Trummisen till exempel, Jonathan Moffett (jobbat med Michael i trettio år), var med och jag kände direkt igen honom i Globen därför att jag hade sett honom på scen med Michael tidigare. Också flera dansare hade varit med på Michaels världsturnéer. Kan ju visa er senare vad som står i souvenirboken jag köpte där!

marina | Datum: 2013-02-09 Tid: 20:24:12

sv. Har sett så mycket filmer, bra då att jag samlat dom i en kategori, så kika in och se om du hittar någon du skulle vilja se där. :)

Malin | Datum: 2013-02-09 Tid: 20:52:50

Fråga gärna något i min frågestund så blir jag glad! Här har du direktlänk: http://redgisella.blogg.se/2013/february/fragestund.html
Svarar på alla frågor i ett fett videoinlägg sen!

Jag ber om ursäkt om du inte gillar sånahär kommentarer.

SofieE | Datum: 2013-02-09 Tid: 22:11:58

Sv: Tack så mycket!
hoppas du kommer stanna kvar på min blogg, allt bra annars? :)

ViktoriaCaroline | Datum: 2013-02-09 Tid: 22:28:26

tack så mycket :)

Lollo | Datum: 2013-02-09 Tid: 22:33:24

Fin blogg :)
Kika gärna in på min blogg: lovisamagnusson.blogg.se
Kram

Sanna Svedin | Datum: 2013-02-09 Tid: 22:59:08

Tack så jätte mycket!:)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛ | Datum: 2013-02-09 Tid: 23:29:27

- detsamma :)

J O Y ▲ | Datum: 2013-02-09 Tid: 23:38:26

sv: Åh tack så jättemycket!



8 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-02-09 | Klockan: 20:09:00 | Kategori: Jag skriver


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: