WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SOMEBODY'S WATCHING ME

 
Jag åkte bil med min bror när denna låt började spelas på Mix Megapol. Min bror frågar "Är det inte Micke?" (haha, ja, han kallar honom Micke eller Mikael). Jag börjar skratta över hur läskigt mycket det låter som MJ, och ja, de sa sedan att det var Rockwell och Michael Jackson. Damer och herrar, jag kan inte uttrycka hur jag känner mig. Men alltså, hur kunde jag inte veta om denna låt tidigare? Visste ni om den? Rockwell är visst Berry Gordys son och "Somebody's watching me" är hans debutlåt som kom 1984. Michael Jackson fortsätter att överraska. :)

I | Datum: 2013-07-18 Tid: 19:53:32

Upptäckte den för 3 dagar sen, kan bara refrängen och det är den som är bäst! * undra varför?* ;)

E M M A H O L M . S E | Datum: 2013-07-18 Tid: 23:41:04

Haha, gjorde likadant som dig för några år sedan, tyckte det lät så förbaskat likt så var tvungen att kolla upp det, undrade också hur jag hade kunnat missa det under alla år, haha :)

wizard | Datum: 2013-07-19 Tid: 21:08:57

Har vetat om den vääääldigt länge :D Tycker låten är asss bra :3!!!!!

maria | Datum: 2013-07-19 Tid: 23:34:46

OMG hade ingen aning om att den fanns! tack för tipset och ja michael fortsätter överaska mig med!



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-07-18 | Klockan: 18:10:00 | Kategori: Musik


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: