WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

DAGENS BILD

 
Michael, Paris och Prince på en flygplats.

F | Datum: 2013-05-23 Tid: 17:05:12

Hello :D Det är så att jag har planerat in en shopping-resa till London :D Jag undrar om du kanske varit i London, och vet någon bra butik med bra utbud såsom Micheal affischer/kläder/accesoarer etc :D tipsa mig snälla :D Tack för en grym blogg,<3

Svar: Jag har varit till London en gång men var inte till någon speciell affär där man kunde köpa MJ-saker. Men när jag var på Camden köpte jag några MJ-vinyler ;)
Popkungen

F | Datum: 2013-05-24 Tid: 20:37:58

Okej :D tack så mycket!



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-05-23 | Klockan: 12:07:00 | Kategori: Dagens bild


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: