WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

OM "XSCAPE"

 
Jag har inte velat uttrycka vad jag tycker om det nya albumet Xscape, på grund av att jag vet att det finns så varierande åsikter om det, och denna blogg ska ju vara neutral åtminstone i nyhetsinläggen.
 
Men på begäran av Sandra att skriva vad jag tycker gör jag det.
 
Ena halvan av mig tänker "Han valde att inte släppa dessa låtar, och det beslutet borde respekteras" och andra halvan "Varför ska hans fantastiska musik ligga orört i ett valt, istället för att älskas av hans fans och bringa glädje?"
 
Jag kan inte riktigt bli euforisk, även om jag reagerade starkt när jag hörde nyheten (jag sprang efter mamma och ropade det till henne, haha). Men andra halvan av mig, vilken jag beskrev ovan, är ändå starkare än första halvan. Så jag kommer lyssna på albumet. Det är verkligen spännande!!
 
Och Sandra, jag gillar inte riktigt heller omslagsbilden, då det är så annorlunda från Michael, men jag gillar själva "rymd-feelingen". :)



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-04-01 | Klockan: 08:50:00 | Kategori: Jag skriver


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: