WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

OM VIDEON "A PLACE WITH NO NAME"

 
Anonym: Vad tycker du om musikvideon till "A place with no name"?
 
Just handlingen var annorlunda från vad jag trodde att en video till den låten skulle vara (jag hade alltid föreställt mig att den skulle vara lite ryslig). Men nu har jag börjat vänja mig vid den och jag gillar den mer eller mindre... Men jag önskar verkligen att de hade haft fler ljusglimtar av Michael, åtminstone fler där de är längre än någon bråkdel av en sekund. Ljusglimtarna av honom alltså!! De är diamantvärda. Han var så enastående. Finner inga ord.

Anonym | Datum: 2014-08-16 Tid: 00:50:17

Håller med dig! Idén om en bil som åker längs en lång, öde väg var dock Mj's! Men resten, typ det där när dom två kråmar sig på stranden osv passade inte in i låten enligt mig :)

Anonym | Datum: 2014-08-16 Tid: 12:01:47

Jag tycker att videon suger. Michael förtjänade så himla mycket mer, om han säg videon till låten skulle han tabort den direkt om han levde. Sången handlar om "a place were children are lauging osv" inte som in the closet om de trodde det. Och vad är det med effekterna? Ser ut som de har filmat videon med en iPhone och lagt till massa effekter från en app bara. Man märker nu att de bara är efter pengar och inte att hålla MJ's legacy alive.



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-08-15 | Klockan: 15:38:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: