WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

ENLIGHTENMENT

 
"What one wishes is to be touched by truth and to be able to interpret that truth so that one may use what one is feeling and experiencing, be it despair or joy, in a way that will add meaning to one's life and will hopefully touch others as well. This is art in its highest form. Those moments of enlightenment are what I continue to live for."

Emma | Datum: 2014-01-25 Tid: 16:28:19

Läste nyss i en bok om classic rock stories.. och där berättade Gene Simmons (Kiss) om sina möten med Michael. Han sa att han var alltid väldigt vänlig. Och väldigt blyg. MEN.. han trodde att Michael hade skadat barnen. Att han hade haft sexuella relationer med dem. Jag rev ut sidan och slängde den i papperskorgen. Jag absolut vägrar att tro något sånt om Michael. Han älskade barn och skulle aldrig såra ett. Men jag blir så ledsen och orolig när en man som Simmons säger så. Att han som faktiskt mötte Michael trodde på det. Jag är så ledsen över att ha läst detta. Jag har alltid gillat Gene.. men jag kan inte respektera honom längre. Citerat så sa han "There's no doubt" att Michael gjorde dessa hemska saker. Men alltså... NEJ. JAg orkar inte... Jag kommer alltid tro på Michael. Jag vägrar tro att han gjorde sånt. Men jag blir så ledsen.. alla andra Michael kände säger så fina saker om honom. Jag tror på dem. Men Simmons... jag fattar inte... jag önskar han aldrig sagt något sådant om MJ. Nog tror jag Michael gjorde misstag som varje mänsklig varelse... men han skulle aldrig aldrig ALDRIG skada ett barn! Rykten skapades av de som var med Michael när michael sov i samma säng som barnen. Men det var ALDRIG något sexuellt inblandat. Michael var ett barn i hjärtat. Jag blir bara så arg och ledsen. För när kiss-fans läser det Simmos sa, då kommer de säkerligen tro på sin idol. ÅHHH. Är så trött på alla rykten och lögner.



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-01-24 | Klockan: 11:27:22 | Kategori: Hans egna ord


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: