WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

I'M BEAUTIFUL

 
I'm beautiful
I'm beautiful
I'm beautiful
I'm beautiful
I'm gorgeous
God is for me, who can be against me
I'm beautiful
I'm a new person now
Beautiful, knowing the secrets and determined with fire to move mountains in all I do.
Molding my own world
I'm beautiful
the old me is behind
I will march ahead anew
MJ

IsabelleMJfan | Datum: 2014-01-20 Tid: 22:25:53

Var det en dikt eller en sångtext?
Vad det än var så gör den mig i alla fall lite gladare än jag har varit. Ibland vill man ju bara gå vidare och lämna all skit bakom sig - då behövs sådana ord :)

Svar: Jag vet inte, han kanske inte heller direkt visste då han skrev det. Jag tror han kluddrade ned texter när han kände inspiration och inte visste vad det direkt skulle bli..
Popkungen



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-01-20 | Klockan: 18:23:00 | Kategori: Hans egna ord


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: