WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MICHAEL UTE OCH ÄTER I SAN DIEGO

 
Nellie: "Hade själv aldrig sett den här videon förut & vet inte riktigt vad jag ska tycka om den.
Visst, den visar ju hur OTROLIGT känd MJ var vart han än gick och hur hans namn på några minuter kunde framkalla stora folksamlingar. Men jag blir ändå irriterad när man ser hur folk skriker efter honom - han skulle ju bara ut och äta liksom! :S"
 
Jag kan också bli irriterad på folk när de skriker efter honom, fans eller inte. Jag menar, om Michael är ute någonstans och en folksamling samlas runt honom och skriker, så blir det ju ingen bra stämning överhuvudtaget. Om alla var respektfulla, dvs. inte skriker och knuffas, så kanske Michael skulle känna sig mer komfortabel. Fast detta gäller ju i olika sammanhang; om han var Michael Jackson, popstjärnan, just då (alltså i offentliga sammanhang, såsom på konserter eller galor, osv) så är det en sak, men när han bara liksom är Michael, människan, så är det ju en annan sak. Om ni förstår vad jag menar, haha.

Nadja | Datum: 2014-01-05 Tid: 21:27:18

Håller med :)



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-01-05 | Klockan: 13:28:00 | Kategori: Videor


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: