WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BURN TABLOIDS!!

 
I nyheterna står det att Michael slog Bubbles, exempelvis på Expressen. *Svär inombords* KAN DE INTE BARA LÄMNA MICHAEL IFRED.
 
Jag tänker på riktigt mejla journalisten och fråga varför han tror på allt han hör..

Ida | Datum: 2014-05-08 Tid: 15:12:38

Det gjorde Michael verkligen inte! Orkar inte med media längre..
Det gör du rätt i! ;)

Hanna | Datum: 2014-05-08 Tid: 20:01:50

Usch,idiotisk artikel.. förresten så står det om MJ's album i dagens Metro och i kvällens Aktuellt har dom ett inslag om Xscape! :)

Mimmi | Datum: 2014-05-13 Tid: 20:14:27

Jag har haft exakt samma tanke som dig ett hundra tal gånger. Man blir så arg att man inte vet var man ska ta vägen. Jag tycker också att de är alldeles för snåla i t.ex Aftonbladet när de skriver om hans album och sätter 3 plus - som om de kan göra en bättre musikkariär?! NEJ! Jag orkar inte ens läsa all den där smörjan. Antagligen vill väl LaToyas exman bara ha lite pengar, på Michaels bekostnad. *suck*
Skitbra blogg, förresten:D Gör min dag! :D



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-05-08 | Klockan: 12:49:00 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: