WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MICHAEL VAR INTE EGO

 
Sofia: Skulle vilja visa detta för min mamma då hon tror att Michael fick hybris. Hon har sett bilderna på tavlan där han "krönts till riddare" och läst nåt i någon skvallerblaska. Jag försöker förklara för henne att han verkligen INTE var ego överhuvudtaget! Herregud, han var ju liksom den enda kändisen som inte krävde en låda med vita kattungar så fort han skulle resa. Det gör mig bara så förbannad att jag inte har någon video att visa henne där han typ säger saker som ovanstående! Du kanske har sett någon? :)
 
Just den frågan och svaret är hämtad från den här videon! Visa den för henne. Intervjun är gjord efter att Michael hade släppt Thriller, som liksom krossade barriärer mellan svarta och vita, som skapade revolution inom musikvideoindustrin, som gav honom bland annat 8 Grammys och 8 American Music Awards, som blev utnämnd bara några månader efter utgivningen till världens bäst säljande album – och han är ändå så ödmjuk. Så enkel.
 
Han börjar svara på frågan kring 15:45.



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-05-18 | Klockan: 17:49:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: