WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MUSIKVIDEONS HISTORIA, AVSNITT 6

 
Jag har hållit utkik efter "Musikvideons historia", ett program på SVT, och väntat och väntat på att de ska visa om Michael. För man kan inte tala om musikvideons historia utan att placera Michael i toppen. Så min glädje när jag satte på TV:n och såg att det skulle visas inom 20 minuter! Jag rös, jag blev tårögd, när jag såg det här programmet. Han var så fantastisk. Så smart. Så målmedveten. Så visuell. Han slutar aldrig att sprida magi i mitt hjärta.
 
Ni kan se programmet på SVT Play, klicka här.

Anonym | Datum: 2015-01-21 Tid: 20:34:40

Tack för tipset! :D

Natalie | Datum: 2015-01-21 Tid: 23:21:20

Åh tack för att du la upp länken, helt fantastiskt! :D



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-01-21 | Klockan: 19:46:00 | Kategori: Tipsar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: