WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

THE LIFE ON AN ICON PÅ TV6

 
TV6 visar Michael Jackson: The life of an icon klockan 14:50 idag. Kul!

Emma | Datum: 2015-01-03 Tid: 18:15:10

Tack så mycket för tipset. Tittade på den med min mamma och pappa tittade förbi då och då. Tycker verkligen den här dokumentären är den bästa om Michael, för här får du alla bevis en människa kan behöva för att se Michaels oskyldighet till dessa hemska anklagelser. Detta är en dokumentär alla människor som tvivlar på honom borde se, för ingen, absolut ingen kan tro på anklagelserna efter denna dokumentär. Jag var säker redan innan, då jag vet mycket om Michael och han är min idol osv, men denna ska alla se om jag fick bestämma. Jag skiter fullständigt i om folk inte tycker om hans musik eller inte tycker att han var en så stor artist. Där får man tycka som man vill. Det folk måste förstå är att han var en person med ett större hjärta än många. Det fanns inget ont i den här mannen och jag är så sjukt jävla arg och ledsen för att så många tror det, pga att de aldrig orkat bry sig att ta reda på sanningen. Även om Michael blev frikänd, så var skadan redan gjord, den blev gjord efter första anklagelsen, för är man så känd som han var, då kommer media att skita i sanningen totalt och krama så mycket pengar ur det som möjligt. Det enda med hans död som jag tycker är bra, är att han nu slipper vara i denna jävliga värld som aldrig egentligen förtjänat en man som honom. Jag bara önskar att jag kunde ge honom en kram så stor att han skulle glömma allt det hemska som hände honom.



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-01-03 | Klockan: 11:39:00 | Kategori: Tipsar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: