WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

DAGENS BILD

 
Legat halvdöd i magsjuka, så tar igen den tiden med att lyssna på Invincible. Jag älskar det albumet så mycket. Vill ni veta en sak jag är övertygad om? Om inte rättegången 2005 hade skett, så är jag säker på att vi hade haft ett till album av Michael utgivet. För all den där energin han lade ner på rättegången, det förstörde så mycket. Och det gör mig ledsen. Runt 2008 talades det ju om ett nytt album, där bland annat "I am a loser" skulle vara med på (den låtern ÄLSKAR jag, älskar hans sårbarhet). Det talades ju även om att han ville skapa ett album enbart med klassisk musik. Det gör mig så ledsen. :(

Anonym | Datum: 2015-06-19 Tid: 16:04:08

Det tror jag också! Det är synd att det inte finns en mer färdig verision av I am a loser och att den inte går att ladda ner nånstans. Det skulle annars bli min anthem i livet , haha ;)

Svar: <3<3<3
Popkungen



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-06-19 | Klockan: 11:53:00 | Kategori: Dagens bild


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: