WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

NEVERLAND TILL SALU

 
Nu är Neverland till salu. Spekulationerna var sanna, att det kanske skulle säljas, och nu är det på riktigt. Det säljs för 100 miljoner dollar (ungefär 850 miljoner svenska kronor). Michael köpte ranchen 1988 för 20 miljoner dollar. Läs mer här. Det är så sorgligt... Och arg blir jag då det står på Forbes att ranchen har bytt namn till Sycamore Valley Ranch (VARFÖR?!). Jag var väl naiv och trodde att den framtida ägaren vill göra någonting i hyllning till Michael... Jag hoppas fortfarande att det blir så. Åtminstone att de inte förändrar för mycket, allra minst den vackra grinden, ingången, för den vill jag fara och se någon gång! :'(
 
"It’s just a fun place. I love it. And I will always love it. And I will never ever sell Neverland. Neverland is me… you know? It’s – it represents the totality of who I am. It really does… I love Neverland.” ~ MJ
 
Här kan ni läsa några citat av Michael om Neverland.



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-05-30 | Klockan: 11:13:00 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: