WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

THE OFFICIAL MICHAEL JACKSON OPUS







The Official Michael Jackson Opus är det enda som Michael Jackson har tillåtit och varit med och jobbat fram - den officiella hyllningen och historien om Michael Jackson! Det innehåller bland annat exklusiva och opublicerade bilder, privata bilder och texter! Man får även med en skiva och via den ett medlemsskap på en tredimensionell hemsida där de hela tiden kommer uppdatera med olika videos och så vidare. Bara de som äger Opuset har tillgång till det.
I december är arbetet klart med den men man kan beställa den redan nu! Fram till 30 september är det halva priset! Och då kostar det omkring 1300 kronor. Ticketmaster är det enda som säljer det just nu. Du kan beställa det här!

För mig är det här en måste-ha-grej så jag ska beställa! Jag måste fixa fram resten av pengarna för det här är verkligen något jag vill allra mest just nu. Min syster berättade att de vita handskarna ska man ha på sig då man bläddrar så man inte förstör sidorna! Lite roligt att veta. Det skulle inte förvåna mig om det var Michael som kom på den grejen.

sissi | Datum: 2009-09-12 Tid: 22:05:24

sv:har haft middag här hemma:)

mini | Datum: 2009-09-12 Tid: 22:10:42

Tack så mycket :)

vad kostar en sån då?

M | Datum: 2009-09-12 Tid: 22:56:47

sv; tackdetsamma!

Josephine | Datum: 2009-09-12 Tid: 23:32:01

sv: detsamma, allt bra då?

caroline | Datum: 2009-09-12 Tid: 23:51:17

Tack så mycket! Vad tycker du om mitt shoppingtips? Hiss eller diss? (:

linda | Datum: 2009-09-13 Tid: 23:49:08

visst eden fin?!

Ska boka en nästa vecka! på fredg ocm jag får tag i någon med visakort....



6 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-09-12 | Klockan: 21:34:33 | Kategori: Böcker/Filmer


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: