WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

VILL DU GÄSTBLOGGA?


Igår fick jag en idé som jag gillade. Eftersom jag tycker att ni ska få vara en större del av denna blogg så fick jag idén att ni ska få gästblogga! Gästblogga är när en eller flera personer får skriva vad den personen vill och sedan publicera det i ett helt nytt inlägg hos en annans blogg. Ni får skriva allt det ni vill säga i ett mejl och sedan skicka in texten (och gärna bilder också!) till bloggens hotmail, och den lyder: [email protected]. Ni får skriva allt det ni möjligen kan komma på, (det kan vara hur ni känner för Michael, hur ni blev ett fan, skicka en bild på alla era grejer med honom, en dikt, allt möjligt!) Alla som skickar in mejl till mig och vill gästblogga – alla kommer att få ett eget inlägg!

Om ni har en blogg skicka gärna med adressen om ni vill ha en länk tillsammans med er text.