WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

DEN FLYGANDE HELIKOPTERN MED ROSOR


När det är två år sedan Michael Jacksons bortgång kommer ett helikopter-företag ge fansen chansen att hylla honom ... genom att det ska regna blommor ner runt Neverland.

Channel Island Helicopter är redo att lyfta 24 juni och 25 juni, exakt när det är två år sedan Jackson gick bort efter ett hjärtstillestånd.

Under flygresan kommer passagerare hylla underhållaren genom att släppa ner hans favoritblommor — röda rosor — från helikoptern.

Helikopter-företaget berätta för oss att fansen är superexalterade för detta, fansen säger att detta kommer att föra de "närmare himlen"... och närmare Michael.

Källa: TMZ.

MJFAN | Datum: 2011-06-24 Tid: 12:18:10

vilken fin hyllning av dem!



älskar din/er blogg, sluta aldrig med den ;D

RIP MJ <3

A-K MJ | Datum: 2011-06-24 Tid: 23:22:20

Tack för världens bästa blogg, verkligen, jag är så tacksam.



Imorgon ska jag hylla honom genom att skriva vad jag känner för honom, på min blogg, under min MJ-kategori - vilket är sjukt svårt, men det går alltid att försöka..



Hoppas vi hörs.



L.O.V.E.

Hannie | Datum: 2011-06-25 Tid: 13:51:42

Hej!

Cool blogg!

Jag och min kompis har precis börjat lägga upp videos på vår blogg igen:) Hade varit kul om du ville kolla in och säga vad du tycker:D

Kram, Hannie!<3



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-06-21 | Klockan: 13:29:49 | Kategori: Hyllningar till MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: