WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

GOLDEN TEMPLE

 
 
"My fondest memory would be living in New York City with him (1995) while he made the HIStory album, especially the night he played the piano for me and sang while I cooked him dinner. I met Michael for the first time at the Golden Temple when I was the chef there. We were both shy. He came in everyday. What I'll miss the most is the laugh, the love and fun that I have never seen since."
 
Detta har Akasha Richmond sagt, som blev Michaels personliga kock i fjorton år efter att de träffats på Golden Temple. I videon hyllar de MJ på årsdagen av hans bortgång genom att servera hans favoritmat på den restaurangen, som han besökte ofta under 80-talet.

Tilda | Datum: 2013-01-01 Tid: 12:59:24

Fin blogg, länkbyte?

Michelle | Datum: 2013-01-01 Tid: 14:28:52

Gott nytt år!

a s s l a t j e j e r n a | Datum: 2013-01-01 Tid: 16:12:33

Gott nytt år!! :)

Önskar asslatjejerna.se



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-01-01 | Klockan: 02:06:00 | Kategori: Andra om MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: